Ο νικηφόρος συνδυασμός ισχύος, ευστάθειας κι ακριβούς ελέγχου του αγωνιστικού αυτοκινήτου GR Yaris Rally1 Hybrid, μετατράπηκε απευθείας από το World Rally, την κορυφαία κατηγορία του αθλήματος, στο νέο Yaris GR-Four, ένα αυτοκίνητο που πραγματικά «γεννήθηκε» από το WRC.
Με την συνεργασία των κορυφαίων στα ράλι
Οι μηχανικοί της Toyota Gazoo Racing συνεργάστηκαν με επαγγελματίες αγώνων και ράλι, με το πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης, για να εμπλουτίσουν τον βασικό χαρακτήρα του Yaris GR-Four. Η λίστα ελέγχου των αλλαγών είναι εκτενής. Τα βασικά στοιχεία περιλαμβάνουν την εξέλιξη του κορυφαίου 3-κύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα στον κόσμο για να προσφέρει ακόμη περισσότερη ισχύ και ροπή και την εισαγωγή ενός ολοκαίνουργιου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων Gazoo Racing Direct, σχεδιασμένο για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.
Κινητήρας φιλοξενούμενος σ’ ενισχυμένο πλαίσιο
Το εξατομικευμένο πλαίσιο έχει ενισχυθεί περαιτέρω και στην καμπίνα η διάταξη του πιλοτηρίου και η θέση οδήγησης έχουν επανασχεδιαστεί, για μια πιο αυθεντική αίσθηση σπορ αυτοκινήτου, είτε σε οδήγηση στο δρόμο είτε σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η ανάρτηση έχει επίσης ρυθμιστεί για μεγαλύτερο έλεγχο χειρισμού και στιβαρή απόδοση κάτω από υψηλά φορτία, με αναθεωρημένους ρυθμούς ελατηρίων και ενισχυμένο μπροστινό συγκρότημα αμορτισέρ.
Μια πιο εστιασμένη σειρά περιλαμβάνει μια ενιαία έκδοση στις προδιαγραφές «Circuit», που περιλαμβάνει ένα πακέτο απόδοσης ψύξης. Αυτό εξοπλίζει το αυτοκίνητο με ένα πρόσθετο υποκαλοριφέρ, σπρέι intercooler και τροποποιημένη εισαγωγή αέρα.
Αυξημένη ισχύς και ροπή
Ένας νέος κινητήρας, ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα 4-κίνησης κι ένα εξατομικευμένο πλαίσιο, ήταν όλα μέρος του σχεδίου. Η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 19 ίππους κι ο οδηγός έχει επιπλέον 30 Nm ροπής, με τα μέγιστα νούμερα να αυξάνονται από 261 σε 280 ίππους κι από 360 Nm ροπής σε 390 Nm.
Οι λεπτομέρειες περιλαμβάνουν ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων, νέο υλικό βαλβίδας εξαγωγής κι αύξηση της πίεσης ψεκασμού καυσίμου D-4ST. Τοποθετήθηκαν νέα ελαφριά έμβολα με δακτυλίους ανθεκτικούς στη φθορά και προστέθηκε νέος αισθητήρας πίεσης εισαγωγής.
Active Noise Control για μοναδικό ήχο κινητήρα
Ο σπορ ήχος του κινητήρα είναι βασικό στοιχείο της οδηγικής εμπειρίας GR. Το εφέ εδώ ενισχύεται από έναν ήχο ελέγχου που κατευθύνεται μέσω του ενισχυτή του συστήματος ήχου για να βελτιώσει την ποιότητα της νότας του κινητήρα.
Το Active Noise Control χρησιμοποιεί ένα μικρόφωνο για την ανίχνευση του θορύβου που δημιουργείται από την περιστροφή του κινητήρα. Ο θόρυβος ακύρωσης υπολογίζεται από τον υπολογιστή κι εξάγεται από τα ηχεία ήχου του αυτοκινήτου.